Τρισδιάστατες Αναπαραστάσεις – Προϊστορικό Ενυδρείο δεινοσαύρων
3d - 2d animation, 3D modeling, Game design, MultimediaΤρισδιάστατες Αναπαραστάσεις – Προϊστορικό Ενυδρείο δεινοσαύρων
Project: Τρισδιάστατο στερεοσκοπικό υποβρύχιο Προϊστορικό ενυδρείο
Company: Dinosauria park
Work: Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση, Τρισδιάστατη Κινούμενη Εικόνα, Στερεοσκοπικό 3D, Οπτικά Εφέ (VFX), Σύνθεση, Προβολή 4D.
Year: 2014
Μια στερεοσκοπική Προϊστορική Υποβρύχια Περιπέτεια
Σχεδιάσαμε, μοντελοποιήσαμε, εξοπλίσαμε με αρθρωτές κινήσεις και κινούμενες εικόνες 10 διαφορετικούς προϊστορικούς δεινόσαυρους ενυδρείου σε ποιότητα HD. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν οι τελικές κινούμενες εικόνες/βίντεο που έπρεπε να είναι σε στερεοσκοπική 3D κινούμενη εικόνα και να παρουσιαστούν σε 4D προτζέκτορες πίσω προβολής, οπότε ο θεατής πρέπει να φοράει 3D γυαλιά. Δημιουργήσαμε διαφορετικές σκηνές υποβρύχιων προϊστορικών περιόδων, έχοντας πάντα κατά νου την κλίμακα του πραγματικού προϊστορικού πλάσματος, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν μεγαλύτερο σε μέγεθος από ένα λεωφορείο!
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε εντυπωσιακούς υποβρύχιους κόσμους με φωτορεαλιστικές κινούμενες εικόνες και εκπληκτικά στερεοσκοπικά εφέ. Το θεματικό πάρκο Dinosauria είναι εξοπλισμένο με προτζέκτορες 4-D, που συνδυάζουν την παραγωγή HD μιας 3-D ταινίας με ειδικά αισθητηριακά εφέ που είναι ενσωματωμένα στο περιβάλλον.
Υλικά και υφές
Το υλικό για το δέρμα των υποβρύχιων θαλάσσιων δεινοσαύρων ήταν μια ακόμα δύσκολη υπόθεση επειδή δεν είχαμε αρκετές επιστημονικές αναφορές, οπότε έπρεπε να αυτοσχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε υλικά και υφές από τα σημερινά ζωντανά υποβρύχια θηλαστικά και οργανισμούς. Χρησιμοποιήσαμε υλικό από φάλαινες, φώκιες, υποβρύχια φίδια, καρχαρίες και δελφίνια, συνδυάζοντάς το με επιστημονική έρευνα και απολιθώματα.
Προετοιμασία ενός τρισδιάστατου μοντέλου για αρθρώσεις και κινούμενη εικόνα
Το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε με τις τρισδιάστατες αρθρώσεις και την κινούμενη εικόνα για την πραγματική υποβρύχια κίνηση των θαλάσσιων πλασμάτων, ώστε να μην φαίνονται αστεία. Έτσι, έπρεπε να γίνει έρευνα στους σημερινούς υποβρύχιους οργανισμούς σχετικά με τη δομή των οστών τους και την αίσθηση της υποβρύχιας κίνησης.