Εικονική Πραγματικότητα (VR) στην Εκπαίδευση
DESIGN, VR and AR interactive experiences / walkthroughsΕικονική Πραγματικότητα (VR) στην Εκπαίδευση
Πρότζεκτ: Εικονική Πραγματικότητα στην εκπαίδευση
Πελάτης: LearningVR
Δουλειά: Εικονική Πραγματικότητα, VR, executable εφαρμογή, 3d modeling, 3d animation, VR σκηνές
Έτος: 2022
Οι τάξεις εικονικής πραγματικότητας είναι το μέλλον της εκπαίδευσης στα σχολεία.
Στην Fourthedesign αναπτύξαμε την εφαρμογή Learning VR για να εμπνέει τους μαθητές με μοναδικό και αποτελεσματικό τρόπο προσφέροντάς τρόπο να μαθαίνουν από αυτά που βιώνουν και όχι από αυτά που διαβάζουν. Το VR δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να εξερευνήσει πραγματικά μέρη με έναν εξαιρετικά ρεαλιστικό τρόπο, επομένως είναι λογικό οι μαθητές να δημιουργούν αληθινές αναμνήσεις.
Η Fourthedesign δίνει στους μαθητές του σχολείου τη δυνατότητα να βυθιστούν σε μια εκπαιδευτική ταινία VR, ακολουθούμενη από ένα παιχνίδι κουίζ εικονικής πραγματικότητας. Ένα παιχνίδι VR όπου έως και 30 σετ VR συνδέονται στο ίδιο wifi και παίζουν μεταξύ τους. Οι παίκτες πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής από μια ομάδα 20-30 ερωτήσεων, έχοντας περιορισμένο χρόνο για να δώσουν την απάντησή τους.
Το AR & VR στην εκπαίδευση βοηθά τους μαθητές να μάθουν περισσότερα και καλύτερα.
Έχουμε δημιουργήσει μια executable εφαρμογή για τον υπολογιστή του δασκάλου (τον κεντρικό υπολογιστή), που εκτελείται σε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο ίδιο δίκτυο wifi με τα σετ VR των μαθητών.
Το παιχνίδι διατηρεί την βαθμολογία σωστών/λάθος απαντήσεων και τον χρόνο που χρειάζεται ο παίκτης για να απαντήσει. Στο τέλος του παιχνιδιού, η εφαρμογή ανακοινώνει έναν νικητή (Οι πιο γρήγορες απαντήσεις και οι πιο σωστές απαντήσεις).
Η εικονική πραγματικότητα μεταμορφώνει τη εμπειρία εκμάθησης
Ο βαθμός δυσκολίας των ερωτήσεων επιλέγεται από τον δάσκαλο και στη συνέχεια ανακοινώνεται τους συμμετέχοντες παίκτες/μαθητές. Το παιχνίδι έχει 3 επίπεδα δυσκολίας.
Στην εφαρμογή του δασκάλου, υπάρχει μια επιλογή είτε αγγλικών είτε ελληνικών και είναι ίδια για όλους τους παίκτες. Κάθε επίπεδο έχει 30 ερωτήσεις για να διαλέξετε.
Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βελτιώσει τη σχολική εκπαίδευση παρέχοντας στους μαθητές αξέχαστες, διαδραστικές και καθηλωτικές εμπειρίες.