Εικονική Πραγματικότητα με τον Ελευθέριο Βενιζέλο
3d - 2d animation, 3D modeling, Application design, character animation, Game design, Interactive applications, Multimedia, virtual reality applications, VR and AR interactive experiences / walkthroughsΕικονική Πραγματικότητα με τον Ελευθέριο Βενιζέλο
Έργο: ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ VR: Εμβυθιστική Εμπειρία Εικονικής Πραγματικότητας του Αναγνωρισμένου Πολιτικού
Πελάτης: Ίδρυμα Ερευνών και Μελετών «Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος» στην Ελλάδα, Κρήτη.
Εργασία: VR Visualization, Character Design, 3d animation, 3d modeling, rigging χαρακτήρων και animation, design storyboard.
Έτος: 2024
Υλοποίηση Εφαρμογής Εικονικής Πραγματικότητας στο Μουσείο Χαλέπας Χανίων Κρήτης
Καθηλωτικές εμπειρίες VR που αφορούν τις απόπειρες δολοφονίας κατά του Ελευθέριου Κ. Βενιζέλου.
Σε μια προσπάθεια να εμπλουτίσει τις εμπειρίες των επισκεπτών, το μουσείο επιδιώκει να ενσωματώσει μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας αιχμής (VR).
Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει να χρησιμοποιήσει συσκευές Oculus Quest για να προσφέρει ανεκτίμητες πληροφορίες για τις δύο απόπειρες δολοφονίας κατά του Βενιζέλου – μια στο Παρίσι το 1920 και μια άλλη στην Αθήνα το 1933.
Πλοήγηση και αλληλεπίδραση
Η εφαρμογή διευκολύνει την πλοήγηση σε πρώτο πρόσωπο, καθοδηγώντας τους χρήστες σε προκαθορισμένες διαδρομές εικονικής περιήγησης που καλύπτουν τα σημαντικά σημεία κάθε απόπειρας δολοφονίας.
Οι χρήστες μεταβαίνουν απρόσκοπτα μεταξύ αυτών των προκαθορισμένων μονοπατιών, ενισχύοντας την κατανόησή τους για τα ιστορικά γεγονότα.
Σύνθεση 3D περιβάλλοντος και Ενσωμάτωσης Τρισδιάστατων Μοντέλων
Η εφαρμογή διαθέτει σύνθεση τρισδιάστατων τοπίων που αντιστοιχούν σε διάφορες ιστορικές περιόδους, (Paris Leon, σιδηροδρομικός σταθμός 1920 + Αθήνα 1933) ενσωματώνοντας προσεκτικά σχεδιασμένα μοντέλα και διαδραστικά στοιχεία.
Η δημιουργία τρισδιάστατων τοπίων και χώρων βασίστηκε σε υπάρχοντα γεωγραφικά δεδομένα, διασφαλίζοντας ακρίβεια και αυθεντικότητα.
Τρισδιάστατη μοντελοποίηση και animation χαρακτήρων
Εκτός από τα καθηλωτικά περιβάλλοντα, η εφαρμογή VR ενσωματώνει ρεαλιστική τρισδιάστατη μοντελοποίηση και animation χαρακτήρων που εμπλέκονται στα ιστορικά γεγονότα
Μέσω της σχολαστικής προσοχής στη λεπτομέρεια, οι χαρακτήρες ζωντανεύουν, παρέχοντας στους χρήστες μια συναρπαστική οπτική αναπαράσταση βασικών φιγούρων και των πράξεών τους κατά τις απόπειρες δολοφονίας.
Πριν από την ενσωμάτωση στη σκηνή VR, οι τρισδιάστατοι χαρακτήρες υποβλήθηκαν σε εκτεταμένη βελτιστοποίηση για να διασφαλίσουν βέλτιστη απόδοση και καθηλωτικές εμπειρίες.
Τεχνικές όπως η μείωση του πολυγώνων, η βελτιστοποίηση υφής και η απλοποίηση της γεωμετρίας χρησιμοποιήθηκαν για τον ενσωμάτωση των χαρακτήρων χωρίς να επηρεάζεται η οπτική πιστότητα.
Αυτά τα δυναμικά στοιχεία ενισχύουν περαιτέρω την καθηλωτική εμπειρία, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ασχοληθούν με την ιστορία με ζωντανό και εντυπωσιακό τρόπο.
Συνδυάζοντας την αφήγηση με την υπερσύγχρονη τεχνολογία VR, το Μουσείο Ελευθέριου Βενιζέλου θέτει νέα πρότυπα στην ιστορική εκπαίδευση και την αφοσίωση των επισκεπτών. Μέσω της σχολαστικής προσοχής στη λεπτομέρεια, η εφαρμογή VR προσφέρει μια απαράμιλλη πλατφόρμα για την εξερεύνηση και την κατανόηση κομβικών στιγμών της ελληνικής ιστορίας.